Jaha, kanske ska till Amanda imorrn (: 27/12-2007

Hoppas jag får sova där det är så kul :D Amanda berättade om finlands båten när hon va där ( hon åkte på julafton) OMG, hon träffa en gäng killar och dom stötte på henne dom va typ 17-18år, en av dom hade en lillebror och han heter typ Tim elr Kim..han va typ 14-15år och han tyckte Amanda va söt :D <33 sen sa den lilla killen:  jaha då ska vi snart gå av dah.. Amanda: ahh det verkar så (man bha; aaaaaaaaahhww) Sen vände amanda sig om då sa han vänta och tog tag i amandas arm och sa:jag har vellat säga en sak till dig ganska länge.. Amanda:Jaha vadå? killen pussade henne på kinden :D<3333 Men hon gjorde inget tbx ;( jag fattar inte.. !! sen så sa hon hejdå och gick därifrån !! NU FATTAR JAG VERKLIGEN INTE !!!!
Han sa också att han åkte samma båt varje år..båten heter Gabriella.. så nästa år ska jag och amanda åka :P elr jag har e plan iaf ! xD hon säger att hon vill åka samma båt igen.. så säger jag till pappa åhh kan vi inte åka den båten .. och om vi lyckas med planen så ska vårra föreldrar säga jah båddda två !! :D Hoppas !

Amandas historia, true or not true ! The story was awesome ! XD
Aaron är Bäst <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0