Lite om Praoen V. 14 & V.15

Nu har Praoen slutat :''( Saknar stället redan <3
Älskar det <33
Och Caroline är så jävla snäll, älskar henne, hon är helt otrolig <33 men jag ska inte sluta vara där, NEVER !! <33
Har ridit lite på Happy Ami & på Singo <33
Helena red på Singo och Jag red på Happy Ami, kommer inte ihog vilken dag, men kul va det och dagen innan så red hon på singo jag höll i , vi red utt i skogen, elr det va hon som red. Vi gick vilse. Det kom två stockar så Helena vågade inte gå över dom, så jag fick rida, Och Singo HOPPADE över stockarna <33
vi hiuttade ut tillslut... PUUH !
Sen har vi gossat med katten Molly och Hunden Saga <33
Sen tog vi in 1 åringarna för första gången in i stallet, dom va bussiga och gnäggiga xD
På slutet av vecka 2 så började Super Roban stegra och ha sig när vi skulle ut u hagen och First Lame(elr nått) bett mig i armen när Chalotte kom och hälsade på, Helena hängde inte med så hon sog bara helt plötsligt att hästens mun var runt min arm XD


Kommentarer
Postat av: H

haha juste, charlotte kom och hälsa på :P hade glömt det...

2009-02-09 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0