Angus,Thongs And Perfect Snogging !

Hejsan på er alla som läser min blogg! (Fast det är ju synd att ingen gör det men men..)

Har varit i skolan, inget speciellt sådär. Va inte i skolan igår, åkte till golben och shoppade lite kläder. Så fort jag kom hem tog jag en macka, den kollade jag på tv, men det va inget roligt så jag satte på en film, jag såg,
 Angus,Thongs And Perfect Snogging.
Riktigt rolig faktist.Och skit snygg kille !!!!!!!!!!
VET NI!! HAN HETER AARON PÅ RIKTIGT !! =D
Så vackert namn, han måste verkligen va snygg om man träffar han på riktigt mennar jag, hehe !
Lyssnade också på musik och gjorde morrotskaka, Guns 'n Roses.  Den är i ugnen nu och jag kan inte vänta på att den godingen ska tas utt. Tänkte kolla om det går nån film på tv, man har ju lite tråkigt, faktist efter som att man backat färdigt. Jajam, Hejdå allihoppa =)

Kommentarer
Postat av: H

hahahaha:

Hejsan på er alla som läser min blogg! (Fast det är ju synd att ingen gör det men men..) :P

2009-02-12 @ 20:03:16
Postat av: Isabelle

Svar: HAHA !! XD <3

2009-02-12 @ 22:16:59
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0