God Jul !

Hej på er, fick tillslut tag på en dator !
Tänk att det blev jul, trodde jag skulle fira jul här i lingköping hos mina kusiner utan någon snö. Men inte. Snön fall under natten, det blev härligt endå. Trodde jag skulle få rida på kusinenens häst igår, en annan gång kanske. Kanske imorgon, hoppas :) Öppnade julklappar som vanligt, Shemat låg vell till som vanligt.

Schema:
Jul gröt
stallet
duscha/sminka sig och fixa sig
vänta till hella tjocka släkten kommit
julbord
kalle anka
paket öppning
 film-Björn G DVD, och en annan. det va fel film min kusin film men det är lätt att köpa fel när det finns 2 filmer som heter likadant.

Jag fick i julklapp(dom jag öppnade här i lingköping):
20kr
en Broche(Vet inte hur det stavas) En julgran.. hehe ....
kommer få ett par skor
1000 kr på Gina Tricot
och tillsist en trisslott, med ingen vinst..

God Jul !

Jag fick mandeln i gröten imorse, trodde jag skulle bli tvungen att gifta mig för det, men jag fick en önskan ist :)
Nu ska min kusin ha datorn, God Jul på er alla <33333

xoxo Isabelle <3


Kommentarer
Postat av: natt

SV: ja oja! :D snyggast helt klart <3 :)

2008-12-24 @ 22:05:42
URL: http://meandmrlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0