Julklappar

Öppnade nyss några julklappar, för att jag inte ska fira jul med pappa, och för att vi inte vill släppa med oss massor när jag ska till kusinerna. Jag är tacksam men inte så nöjd kanske.. Antingen va det för litet eller nått jag inte önskat mig eller nått jag ALDRIG kommer använda, så dom kunde lika gärna ha sparat pengarna eller köpt nått till sig själva. ´Jag sa saker jag önskade mig, dyra och billiga. dom kunde ha köpt nått av det billiga jag sa. Jag hade blivit jätte glad endå även fast jag fått en julklapp, jag menar att dom behöver inte köpa onädiga saker. julklapparna jag fick va som att köpa leksaks mat från BR till en 50+ .  Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: cecilia s

fan gumman jag vet hur det känns att få grejer man APSOLUT inte önskat sig, och vet att man ALDRIG kommer använda, fick en locktång för två år sedan, har änvänt den 5 gånger typ, haha den kosta typ 990 kr jag menar spara pengarna och köp nått man värkligen vill ha ? Eller ge oss bara pengarna så vi kan köpa nått man vet att man vill ha ?



Jaja puss på dig gumman saknar dig sjukt mycket asså <3

2008-12-22 @ 23:42:10
URL: http://cecilliaaonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0