Konsert & Bio

Glömde skriva igår. Igår va jag på bio och på konsert ;D Twilight, igen. 3 gången, hehe ! Sen va jag & Helena på Bullet for my valentine =D Vi stog ganska nära scenen. Jag hoppade som fan, när alla hoppade. Jag undrar om jag hoppade för att alla andra gjorde det, eller om jag hoppade för att se nått xD haha ! Det va otrolig dag igår. Kollade  också på film hemma hos Helena innan vi gick till konserten. Harry Potter-Den flamande bägaren. XD haha ! Edward Cullen som är med i Twilight heter på riktigt Robert Pattinson, Skit snygg !! =D <3
Och han är med i Harry Potter 4 & 5. Så vi kollade på 4. Åhh skit snygg där också må jag säga ;D Då heter han Cedric Diggory. Och han dör !!!! Hur fan ska han då kunna va med i 5:an???!  försig har jag inte sätt färdigt enu. men jag känner inte på mig att han uppstår eller nått sånt !! Blev fett ledsen =( Men ska se klart den imorgon <333 =D  

Edward <333

Edward Cullen <33

<3

Robert Pattinson<33

<3 & =o
Cedric Diggory<33 (& Harry Potter)



Bullet For My Valentine

Hejdå <33

Kommentarer
Postat av: cecilia s

JAG HATAR DIG !!! VARFÖR FICK DU SE BULLET FORE MY VALLENTIN OCH INTE JAG !!!! HATA HATA HATA XD

Haha nee jag hatar dig inte i love you bute you are so mean när du go utan me på konsert xD (min engelska äger :D)

2008-12-06 @ 15:19:09
URL: http://cecilliaaonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0