Om jag kunde drömma

Jag har just läst klart boken av  Stephenie Meyer, Om jag kunde drömma. Bästa boken jag någonsin läst!
Nu kan jag knapppt vänta på att få den andra boken, När jag hör din röst. Jag har läst lite om vad den handlar om.
Jag dog, näs jag läste den första boken. Jag älskade den <333 Helt underbar!
Han är min dröm kille, hehe ;) Allvarligt också, synd att det inte finns vampyrer, hehe ;D <3
Men nu ska jag fixa lite filmer, som Rob är med i ;D hehe <33
Läste utt boken på typ, 2½ dag ;D <3






Hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: natt

Elr hur, vart är vampyrer nu när man älskar dom? XD

..Rob är ju me i Harry Potter filmen som visas nu på 5an ;)

ha en trevlig kväll! :)

2008-12-27 @ 19:26:26
URL: http://meandmrlove.blogg.se/
Postat av: Julia

HHA jag läste ut den på 1 dag! :P

fast jag läste som en gris! :P

2009-01-11 @ 13:16:13
URL: http://jullantellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0