Skolan sucks 1

Hej på er alla!
IDag va jag i skolan som vanligt, eller nästan iaf. Vi va och simmade -_-'' Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det förutom att jag hatar det. Silja (min svenska lärare) ringde när jag och min kompis linnea va på väg hem från badet. Vi har sovmorgon, imorgon! Asso !? Kan ni fatta det !?! =D Det är otroligt jag undrar hur länge sen det va så underbart att, ja..
underbart, helt enkelt. Håller på att fixa lite True Blood. underbar serie, får jag lov att säga. Tittade på ett av dom nyaste avsnitten nyss, men det va så spännade att jag fixade 3 st till.

Hejsvejs, leverpastejs. Hörs en annan dag, imorgon kanske. Bye :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0