T E S T

Gör såhär:
1. Öppna inkrogen
2. håll ner bläddra neråt knappen och släpp och ta den första meningen i smset.

Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
Jag älskar dig <3

Vad säger folk bakom din rygg om dig?
Jag vet!! Snygggg <3

Vad är din innersta hemlighet?
Fett najs, Gratta från mig

Vad sa dina föräldrar då du föddes?
Okej, trevlig resa :) Ses snart

Vad säger din bästa vän om dig?
Saknar dig också :'( Vi måste se Twilight när du kommer tbx

Hur berättar du för någon att du är kär i han/hon?
Ska jag ringa eller? Höhö !

Vad säger du när du får syn på ett spöke?
SHIT ! Sa han nått?

Vilken är din bästa raggningsreplik?
Love you bby ;) Hehe !

När du är arg så säger du oftast:
No !

Om du ska göra slut, så säger du:
Käkar 2 dagar gamla nudlar, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0