Ridning

Hejsan,
Så här har min dag varit..
Först vaknade jag, ringde typ till alla jag kände.. sen bestämde jag mig för att gå till stallet och leta efter Sidny.. När jag kom dit va han inte där, han dissa mig, vilken biatch xD <3 Sen gick jag hem till han också men ingen va hemma, då gick jag till McDonalds, köpte två chicken burger,två ost burgare,och en choklad munk, och en vatten. fast jag hälde såklart uttt vattnet och tog sprite zero xD orka betalla för de lixom :P Orkade inte munken för secunden men jag tog me den till stallet igen och så att jag den där..Sen satt jag och surade på bänken, då kom Hector tjejen vad hon nu heter.. hon bha vad läskig du ser utt, är du ledsen?, neeh sa jag då, är du emo? neeh,vad är du då? Männiksa, haha,du har juh svarta kläder, vrf då? För att jag tycker om det, det är fint..jaha, har du egen stil? aah, Jaha det hade jag förut, då tänkte jag lixom "OK", jag tänckte oxå fan va hon frågar mkt !! men sen så gick hon, och så va hovslagaren där oxå, han bha, om du slår utt dom där spikarna (som va presiss bredvid där jag satt) då har du nått att göra kan jag lova, jag bha "ehh, OK". Red Bill, cladde bha, om han inte lyssnar på "benna" då får du använda ridspöt ! då slog jag till honom lite löst med ridspöt, då skrek hon, han travar juh nästan, han kände inte ens det där ! Då slog jag till ganska hårt han bha flö iväg !! jag tappade stigbyglarna och allt fick nästan inte stop på han,, hon bha nu galopperar han ..jag bha SCHEISSE !! "PUST" Sen så höll han igån hella lektionen men ibland fick jag använda benna lite bara..dagen innan så red jag igen en hopp lektion från vecka innan, missade juh när jag va i Romme..Men jag red Corin i en märke 1 grupp -_-' PINSAMT ! Ska lixom ta märke 4 !! Men det va tur att jag fick Corin <33 Rida Corin 4-ever lixom <33 MEN JAG SKA BÖRJA HOPPA AARON, GER MIG INTE FÖR EN JAG GÖR DET ! GER MI ALDRIG !!

Och nu sitter jag här vid datorn, och min TV funkar nu :D <33 Det är dock våran gamla TV, men en "32 Tum"  är juh inte så dåligt x) <33 ÄLSKAREN<333

ÄLSKAR ATT RIDA CORIN <333

AARON ÄR BÄST <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0