Den vildaste fantasin !?

image11 
           -Jag har den här skivan :') <333

Jag drömde en jätte konstig dröm igår xD
Först va det jag och Amanda, vi va i ett litet hus med två våningar, ett rum där nere ett rum där upppe, sen låg det en massa människor på golvet och vi gick över dom på väg ner och helt plötsligt va Amanda där nera så kom en arme av krigare som skulle gå upp och då sa Amanda;
-Hur ser dom uttt?
Jag:
-Ehrmm, Dom är Afrikanska krigare, dom är smalllla allihopa, sen helt plötsligt handlade det inte om oss längre, då slängde nån av tokio hotel från ett flygplan. Dom blev medvetslösa i 1 min, Gustav, Georg & Tom låg bredvid varandra och Bill låg nårra meter bort, då vaknade Gustav & Georg först, och satte sig uppp. Sen vaknade Bill och stälde sig upp och började springa mottt dom, Sist vaknade Tom och satte sig uppp & ser att Bil kommer springande, då ler Tom. När Bill kommer fram kastar han sig på knä bredvid Tom och så krammar dom varandra, Sen ringde min mamma och väkte mig -_-' Hon föstörde min SKÖNHETSSÖMN !!!! -_-
Men den va underbar :'''''3


Tokio Hotel ÄGER ! <333
Aaron är Bäst <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0