Har varit hos Amanda :D

Har sovit hos Amanda 27-28/12 -2007 , Hade Jätte kul :D  vi åkte moppe fixa med Hagen, kollade lite ställen att rida på som ex  ridbana, fält/åker.. kmr bli så jävla kul att hyra med amanda :D <33 jag vet inte om jag skulle kunna tänka mig att hyra med nån annan.. Vi kmr ha så JÄVLA kul, jag vet det (:<333 Vi hälsade på Faune & Fläckü också :) Amanda och jag Red på Faune lite fast, när Amanda hoppade upp gick Faune iväg och fläckü gick efter.. då skrek Amanda;
STANNA !!! & så sa hon; stanna honom Isabelle
Jag började nästan garva also, men jag sa; ta det lunkt Amanda jag kmr vänta lite bara.. xD så jävla kul also !
Aaron är B


Kommentarer
Postat av: jessi

svar: Jaa det gör jag :) tog hand om en häst förut, men sen såldes han och då slutade jag med hästar, det är synd :/
Jodå dem är ganska bra, men jag är inget jätte fan! Dock har jag vänner som är det :D ska du på deras konsert i Sverige i mars eller när den nu va? :P

Kram

2008-01-03 @ 10:15:22
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0