Mange schmidt- Jag talar uttttttt !!

Har jag chans på dig,du kanske har chans på mig jag minnns ej är det denna vecka jag är kär i dig eller är det slut har vi redan sjungit utttt, jag har faktist ingen koll men nu vill jag göra porr,Jaah nu vill jag göra porr , porr porr porr..
Jag söker lite tröst så jag talar utt, jag köper fina bröst å jag talar utt , jag känner mig så kränkt så jag talar utt, jag har inte riktigt tänkt men jag talar uttt. Jag söker lite tröst så jag talar utt, jag köper fina bröst å jag talar utt, jag känner mig så kränkt så jag talar utt jag har inte riktigt tänkt men jag talar utt, Naken chok naken chok sex attack och kåtbock, kändisvisa penisen för barnen i sin morronrock,flickvännen får stock av korlegan kulturkrock ! ..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0