Mange Schmidt- Svenne vem Svenne Vad

"Svenne vad?
Vem tror du att du jiddrar med?
Svenne vem?
Jag heter Mange, len. Glöm inte det!

Switcha steez, fixa flis
kan inte tjafsa med en Birkastan kis.
Switcha steez, fixa flis
kan aldrig tjafsa med en Söder kis.

Jasså du vill spela knäpp?
Slår dig flera gånger på din läpp med en käpp, yepp.
Snubbarna vill sno min jävla deg, eru trög eller eru bara seg? I vilket
fall
man, glöm det.
Du kan aldrig va mig, ta mig, köra min stil.
Du ligger efter med så många mil.
Och du snackar massa gojja, och nojjar och plojjar.
Jag knockar ut dig som om jag vore Oscar de la Hoya.
Ett skott, "BLAOW", där ligger du och blöder.
Jag skiter i öst, väst, norr eller söder.
Det spelar ingen roll var du kommer ifrån.
Du är en smula och det här e ett rån, ditt fån.
Ta en titt, that's it. Det är allt du får se,
vill du ha mer får du gå ner på knä och be, yeah.
Inte ens då vete fan om det räcker. Du säger Mange Schmidt, man,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0