Gårdagen,

Jag minns inte mycket, men det va så att jag och Fia satt vid en varsin dator, Alex kom. Dom bestämde sig för att bli fullllla, då tänkte jag lixom okej, men vi går tillbaka i tiden innan hon kom, alla spelade poker inne hos Johan, jag och Fia va kvar i deras lägenhet jag satte ner min vatten glas i köket, och glömde sedan bort de, efter en stund blev jag törstig igen, jag kom på att jag glömt vattnet i köket, jag gick för att hämta de, men det stog två lika glas när med genomskinlig sörja i, jag tänkte och tänkte, men jag fick vell helt enket drick ur den ena, så jag tog ett av glasssen och svalde, jag upptäckte en konstig smak, jag spottade förtvivlat runt omkring mig, det smakade äckligt och de va definitivt inte vatten, så jag hade tagit fel glas, jag ställde snabbt tbx det efter som att det va nån annans, och tog mitt glas och drack upp vattnet sen tog jag lite cola. sen kom Alex, sen åkte en efter en utt från pokerbordet,pappa förlorade mycket pengar dumma jävel , vilken biatch, han skulle ha givit de till mig. -_-''
Jag vaknade på soffan hemma av att nån ringde, jag skulle ringa till Amanda och kolla om det va hon men jag slog fel nr och ringde till Linnea och Helena frågade om Max va där, det va han också, han hade somnat i datastolen och jag va tvungen att väcka honom, och sen gick han hem, jag bråkade sedan med Pappa, son of a Bitch asso. jag blev arg jag sa att han va en jävla idiot, och gick sedan där ifrån, gick till min mor, och här är jag lycklig <33det blir mat snart och om jag varit hos pappa skulle fått slava och hjälpa han i tvättstugan, jag tänkte, ALDRIG i livet, hjälper häldre mamma, jag kom hit till min mor och vi gick och handlade, köpteen Gorbi, vegitarisk, den va sådär. men jag va för hungrig för att tänka. jag satte upp lite th afficher, så att jag blev glad istället för att tänka på min far, och jag är väldigt hungrig fortfarande, och nu sitter jag vid datorn och skriver detta inlägg <33
Vi spelade Guitarhero det va kul men det gick inte så bra för att jag är van vid att spela på Rebeccas mobil :P
Jag saknar Sidny och Helena otroligt mycket :'''(  men Helena kommer på Onsdag :) och sidny skulle följa med till Galoppstallet imorrn tror jag (Måndag) . och Amanda om dom får anars åker jag vell själv. och Joana ska med på Onsdag om det inte snöar antar jag  :) <33
Puss . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0