Tokio Hotel <33 Helena & Sidny <33

image89
Fick den här skivan av Helena idag <333^^
Fan va schysst av henne <33
Men hon är juh min bästavän lixom <33
Hon kommer alltid va det !
Älskar henne<33
Vilken Biatch Sidny är asso xD
Han ska byta skola :''''''( NEVER!!
Vad ska jag göra utan han, han är lixom en av dom som jag helst vill va med ! :''(
Han får inte !
Jag kommer dö !
Kommer sluta med allt!
äta
sova
You name it lixom !
RIP, nemen ! så kommer det juh såklart inte men jag hoppas han kommer och
hälsar på min grav !!
Kommer du göra det?
Hoppas jag verkigen <333
Annnars jävlar xD
Älskar dig Fittny (Sidny) <<33
Fittgänget elr vad du nu kallar oss XD
Fittny,Fittlena & Fittabell we are a fucking tripod XD <333
ÄLSKAR ER <333
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0