Vill bara berätta..

Att detta är min och Helenas humor:

- Hel: F a n   v a  l å g t  a s s å !
-Jag: V a ? Ä r  d u  k å t ?


- Vad tänkte du när du hörde " Supersugen" första gången?
Kommentar: AAAAA !


- I'm gonna be hard 4 u

-Kat(t)olik haha

-TV: Danni min älskling vrf kan du inte bara dra åt helvetet !?!

- Tutt-lisa

-Eva: Kan inte du ta tag där nere och dra isär öppningen

-Dr. Ben Dover haha

-I'm gonna make it so dry fore yo.

-Ajma slejv fårju (I'm a slave 4 u)

-Helena: I like it the hard way
Kommentar: Eva & Jag: HAHA

-I'm so hard right now, hård och hårig xD

- Hels Mormor: (Helenas frisyr handlar detta om) Ja, det va ju inte så snyggt direkt (Hels tanke; Tack, så jävla mycket !)(Nu snackar hon om mig) Du va ju inte heller så snygg. ( Min tanke:TACK!,TACK!)
Punkt.

Så jävla bra låt: System of a Down- Vicinity of obescenity <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0