Kusiner,Ridning,Tävling & Horseshow !!! =D <3

Heej !

Mina kusiner kommer imorgon =D Eller en av mina kusiner och hennes mamma är nogg redan här med lilla pollen =D <333 (Ureka/Räkan) Men Dom andra kusinerna och deras far kommer imorgon. Kan knappt vänta tills att träffa dom. Det va så länge sen !! Ska rida imorgon,  kommer nogg få krut´(<3) <3 
Sen ska jag kolla när min kusin tävlar och klappa händerna och jubla när hon kommer vidare till Horseshow =D <3
Ska fråga Amanda igen om hon vill följa med imorgon och titta på min kusin =D  Hoppas hoppas !!
Eller kanske ska fråga Sidny eller eller ?? =D  Linnea ska typ redan ditt ;P MEn kan fråga henne iaf !
Sen när hon kommer vidare skajag och amanda gå på Horseshow :) och titta när hon vinner igen =D <3333
Det kommer gå fett bra. även om hon inte kommer vidare så kommer vi gå på det iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0