Märke 3 hoppningen

Jag fick Gramham ist för Silver  eller jag valde bort honom. VARFÖR? ÅNGRAR MIG SÅ !!!! ='(
Och Ísabelle L byte till Lady Maxima =O JAG ÄR GÄRNA !
Gick skit bra för henne =o <333 Frida blev utesluten med Corin, förvånad? lite, det är ju lixom Frida =O?
'jag ramlade av min polle och jag fick ingen rosett =( Blev ledsen ofc, men försökte inte vissssa det´.
Han vägrade också så jag fick -3 poäng =(
'men jag fick 33 poäng, och 25 är G ='D <33  Så VG eller ? =o <3
Spelade nyss lite Red Alert med min far, och vi slaktade mottståndaren XD HAHA !
Sen va det jag,far och en dator (  Alltså ingen människa )
 Mott svå Brutal Mottståndare och våran vän va brutal också :O Fett svårt och Vi blev fett slaktade =O !
HÄMD IMORGON =@ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0