Mimikry på Tantogården

Idag gick jag på konsert, med Helena och hennes föräldrar. Skit kul !
Köpte en tröja som det står Mimikry på =D och så tog jag av mitt linne och singnerade den också ;D
Då hade jag den nya tröjan på mig och tänkte att jag ville singnera den också ! Så jag gjorde det, och alla va så trevliga ! Hjalle,Apan,Mia,Hevy & Åsberg. Fick en kram av Hjalle också och så hälsa vi lite på varandra =)
 stog nästan längst fram 1 stog framför mig, om hon va kort? nej ,såklat inte ! =|
lång som fan ! !  Och dom sjöng så jävla bra. och jag sjöng ;P hehe ! Men det va skit trevligt. har inte haft så roligt på länge och äntligen har jag fått träffa Hjalle. Helena har pratat och berättat en massa om Hjalle och äntligen få träffa denna roliga prick ! Skit trevlig och jätte söt ! Om Helena varit äldre hade dom passa perfect ! Hon fick hjärtklappning när han kom fram till oss. Nööh, skit gulligt !
Bilder kommer .  MEn jag lägger in nån bild på bandet från google ;D

<3

<33
Apan,Mia,Hjalle,Hevy & Åsberg

<333
- Kan ni se nått mysko med bilden?

<3

HJÄRTA

<3

= SANT <3

Kommentarer
Postat av: Hajli

Fan va najs det var asså!! :D:D:D:D <3

2008-11-19 @ 13:11:55
Postat av: Hajli

btw, heavy :P

2008-11-19 @ 13:24:50
Postat av: Bellen / Jag själv

HAAHA fettttma nice =D <333 HAHAHA oj !! XD

2008-11-22 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0