Dag 1 på Metro.

Det börjde med att klockan ringde vid, 05.30 jag tryckte på snooz, 9min senare ringer klckan igen och min mamma som tagit Examen och firat halva natten med sinna vänner som ligger och sover erbjuder hon sig att gå upp och göra en ägg macka ått mig. hon har sovit i ca 2 timmar ! =O Gud vad hon är bäst ! Jag går upp och gör mig iordning, sådär frächar till mig lite ;)sen gick mamma och la sig och jag högg in på den ljuvliga ägg mackan :D<3
Den va LOVELY :D<3 Sen sms:ade jag med Linnea, hon och Jocke skulle gå om 10 min. Så jag drog direkt. Tog bussen till Gullmars, sen tunellbanan till Slussen, jag tittade mig omkring tills jag såg en Metro tjej, det va inte Kia som jag skulle träffa där. Det va en tjej som hette Tina. Hur snäll som helst! Hon skulle också stå där. Sen kom Kia och vi började della utt tidningar. Gav utt 1 000 000 tidningar alltso ! =O  Hur många som helst, var hur hungrig som helst i 2 h av dom 3 h vi va där. Fatta glad jag va när vi ått ! HAPPY ! =D  Sen när vi ätit åkte vi till kontoret, och vi hade möte och jag fick tjocktröja ist för väst, YEEEEES !! och en keps xD hahah !  Vi fick bulle också men jocke ått mäst och jag bara ville ha mer och mer !! Fick gå i typ ca 3-4 h med secke (sekke) eller hur det stavas =O han va KNÄPP !! LÄSKIG !! Jag vill inte gå med han =( !!! Hoppas jag slipper honom imorgon !

Men ska sova, Godnatt. Pusshej <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0