Idag, 28/9-08

Hej !
Kom hem nyss, va med Amanda  =D <3333
Imorgon börjar, praon. Ska va där kl  7 =O ! i SLUSSEN =O Och linnea fick va i gullmars fatta orättvisst =O !
Idag fick jag veta att min mamma klarade det, och alla i hennes klass =D <33
ingen Champange blev det dårrå =( Dom firrar utan mig ist ute nån stans =O ! Efter allt jag gjort, och stötat, (Kidding xP)
Men dom får göra va dom vill, har hella lägenheten för mig själv =D <33 KRÖK !!! (Neeh skojja där också ;D Önsketänkande bara :P )
Lyssnar på skit högg musik ist ;)
Linnea ska också praoa på Metro =D <333
Amanda ska praoa på ICA XD HAHAHAHAH <3
Och joana i Enskede =D <333
Ska sussa nu , ska upp tidigt som fan =O !
 

Puss på er =D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0