Nyfiken !

Har sett att många bloggare har gjort detta, så jag gör det jag med! För jag är nyfiken på vilka som läser min blogg. :) Det finns ju sjukt många som inte kommenterar, så jag vet ju inte vilka ni alla är. ^^

Så vi gör så här:

Skriv ert namn (eller kön, om ni inte vill skriva ert namn), ålder och vart ni bor.. Ni kan ju skriva i vilken stad, men bor ni i Stockholm så kan ni skriva vart i sthlm också! :) Om ni har lust kan ni skriva hur ofta ni läser min blogg också! T.ex. "Berta 75 år, Nacka, läser din blogg varje timme" ;)

Puss på er! (:

Kommentarer
Postat av: Hajlet

Hihihi Berta haha

2008-09-19 @ 15:31:13
Postat av: Bellen

Haha =D

2008-09-23 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0