050409

Hejsan på er!

Igår va jag med Helena och Sidny i stan :D <3  Och jag köpte mina balskor :'''''3  Helena köpte likadana <3
Sen åt vi på Tacobar.. JAg vet vilken duktig vegetarian man är eller XD Men jag ska försöka mottstå frestelsen ;) haha.
Sen åkte vi hem, och jag åkte till pappa. JAg och pappa körde PS3 Mortal Kombat, skit kul. Sen körde jag singel för att min pappa fegade utt ;) Och då kan ni ju gissa vem som vann hela tiden ^^ haha. Sen körde jag mot min bror ''/ Ja men det va ju kul..-.- Jo men det va den även om jag förlorade, men jag vann en gång , mohaha :D sen körde han och jag Naruto, grymt spel, men där förlorade jag stort alltså XD HAHA skit kul va det hahah! så speciellt ;) <3 Ska nog gå till min far nu och spela det ;D <3 Idag så ska jag och Amanda till Nacka Forum, :D Där är det tydligen billigt, bra bra ! Kanske köpa nått. Men det är ju senare klockan är lixom snart 09.00 :P Dumma mamma, som väkte mig -.-'' Mogen team flach jävla n00b! hahah ! XD

Men vi hörs ! <33

-Amanda Lindberg <3

-Robert Pattinson, schnyggast<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0