060409

Hejsan Hejsan!

Kollade nyss på lite Naruto och min bror kom och sa att jag tittade på sesong. så jag fortsatte se från där jag slutat fast fel sesong.. Så irreterande..  Idag va jag och Amanda i Forum Nacka, älskar Forum Nacka nu ;D Det fanns massa massa finna saker jag ville ha! Och vi va på Taco Bar, men det va bara jag som köpte mat, hon smakade bara på min. Sen när jag kom hem igen så spelade jag lite Naruto. Och sen spelade jag mott min bror, haha vann 3 ggr ;) mohahah! Träning ger färdighet måste jag säga ;) jag har tränat som en galning XD Och senare började jag kolla på Constantine, men då ringde Amanda så jag gick och möte henne vid Årstafältet och så gick vi hem till mig och kollade på Wild Child, bra som vanligt. Hon har så fint hår, hon som spelade Poppy Moore ( i filmen) Det va Emma Roberts som spelade henne. Sen när filmen va slut upptäckte vi att det va 11min kvar tills hon skulle vara hemma. Så hon va tvungen att springa hella vägen ;P Och det va då jag klantade mig XD Började se på sesong 2 etc etc.. Så nu väntar jag med spänning på att få forts, på sesong 1! :D <3 kan knappt vänta ;) haha <33 D¨dom är så roliga :P hahah <3 Det ska va klart om 9h men det tror jag inte ;) haha

Men vi hörs kanske senare eller imorgon, kram kram <3333

sousuke, en i Narutos grupp.
( Ledsen för bristen på upplagda Twilight bilder, och Robert pattinson mm, Men jag är hos min far och eftersom att jag igentligen inte bor här så har jag inga bilder och ...ja, ingenting helt enkelt.. Så ni vet..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0