130409

Hej hej hämskt mycket hej ! ;)

Det va ett tag sen. Vilket påsklov jag haft lixom :P Har mest varit hemma. Naruto-maraton XD Håller fortf. på med naruto maratonet. Det är lixom mer än 220 episoder :o Och det va lixom första sesongen! + Det finns 3-4 "naruto the movie"
 lixom :P haha XD Eller vad man ska kalla det ;) Och jag kollade klart på sista episoden kl 05.20 i morse, sen sov jag. Och nu tittade jag på naruto filmen nr 3 . Snart kan jag börja på Naruto sesong 2 :D <33 I lördags så va jag med Amanda, Sanne & Petra. Jag hade fixat lite sprit, det va Jamaica Rum, Rött vin och Tequila Blanco. Jag drack mäst -.- Jag kommer inte ihog så mkt, men när Amanda hade gått hem så va jag med Sanne och Petra och vi träffade Lukas, Sebbe "Fisken" & Thomas. Och vi snackade bara, och sen ringde nån fisken och han blev skit sur och sa att han skulle slå in ansiktet på nån med en kofottt o_O ! Skulle inte förvånnna mig ifall han gjorde det.. Men iaf så rusade dom där ifrån. Och sen satt vi kvar lite. Sen gick vi hem, och då va klockan typ, 23.00 . Sen när klockan va 2, halv 3 så smet jag utt och mötte petra och sanne som också hade smittit utt ;D Sen va vi upp till lite över 5 och Sanne stack i väg med morris ( som vi träffade lite senare) Och jag stack hem, sen vet jag inte  mer. Sen sov jag bara ;) Ingen har märkt något enu, mohaha. Bara min bror vet, men han säger inget ;) hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0