180409

Hej hej!

Här sitter jag i mitt rum och kollar på kill bill vol 1 på min "42" tums TV och min rosa lilla acer- minidator. Kul. Inte så, men tiderna kan ändras.. kanske..Vi får vell se. Har varit hemma från skolan onsdag,torsdag och fredag. Igår skulle jag fått ett brev från Kulturama (Gymnasiet jag sökte till) om jag kommit in eller inte. Om det står att jag inte har det så betyder det inte att jag inte kommer in 29 juni (tror jag att det va) så får jag mitt riktiga resultat. Men står det att jag kommit in, så har jag gjort det. Hoppas! Får vell se, brevet kom nog hem till min far. Om han öppnar brevet så kommer han få med mig att göra! Nu tog kill bill  slut. Håller fortf. på med Naruto-maratonet. Sesong 2 som sagt. Det går lite segt för att 3 episoder hackade -.-' Och då kan jag inte bara fortsätta. Men snart <3 Så spännande :D <3
Men vi hörs, hugs<3
Hatake Kakashi,Uzumaki Naruto,Uchiha Sasuke
Hatake Kakashi, Uzumaki Naruto & Uchiha Sasuke. Team 7, det fattas bara Sakura. :P Dom är ju så söta, XD hah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0