210409

Hejsan hejsan!

Just nu är jag i datasalen och har SO. Jag och Amanda är en grupp. Vi va med Thomas, jesper och Teddy också.. Men vi dumpade dom. Vi jobbar med Angola som ligger i Afrika. Vi har hittat lite info, men vi får se vart vi kommer. Vi är den Coola gruppen om man säger så . Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... hehe :P  Men.. Jag är hungrig.. Jag svälter..
Jag va nära en "döden-upplevelse" förut, påvägen hitt. Min halsduk fastnade i dören så jag höll på att strypas. Kollade klart på Naruto Shippuuden igår, dom hade bara 105 episoder :( det va lite synd. Den slutade så spännande O_O Vill se nästa avsnittt.. NU!

Kommentarer
Postat av: evelina

men hallå det går ju massa klipp på youtube om att sakura dör. gör hon det?

2009-04-22 @ 17:54:22
Postat av: Isabelle

Svar Evelina:Jag vet inte :o Men jag undrar om hon verkligen kommer göra det ? :o JAg mennar, Naruto är vell alltid med henne? OCh räddar henne? Hon kanske dör och sen kommer till livet på något sett? Jag har svårt att tro att hon skulle dö. Men jaf har faktiskt ingen anning. Och efter som att hon inte har gjort det i någon av dom episoderna som finns nu, så kan ju ingen veta om hon kommer dö. Då är det vell nån som har gjort klippet själv. Det finns ju folk som är duktiga på att göra klipp som är väldigt lika från vanliga serien. men eftersom att hon inte dött enu så kan nog ingen veta exakt. ;P Men jag hoppas hon inte dör ^^ Har du sett Naruto Shippuuden movie 2? Den kom typ utt i förregår :P Den är jätte bra<33

2009-04-26 @ 23:08:58
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/
Postat av: evelina

ouff vilken tur för jag vill verkligen inte att hon ska dö. då skulle det inte vara samma serie liksom aja svårt att förklara, men jag håller verkligen tummarna för att hon inte dör :)

haha såklart jag har sett den, såg den igår faktiskt haha den äger verkligen tycker jag också ;) <33

2009-04-28 @ 16:29:04
Postat av: Isabelle

Svar Evelina: Det vill inte jag heller ;) Såg du det nya avsnitet som kom i Torsdags? NAruto shippuueden episode 107 ? ^^ Det är så spännande !<3

Jag tror inte hon kommer dö på ett tag.. jag mennar hon är vell typ som en huvud roll? eller har jag fel? Och hur kommer det gå med Sasuke? vad händer med honom då? Han vad ju med i den senaste Shippuuden filmen, Men han flög ju lixom iväg.. om han kunde flyga kunde han vell flyga tbx ditt uppp där NAruto va? :o Fast det skulle kanske inte göra nån skillnad.. Stället skulle ju sprängas iaf XP hehe. Och jag älskar den filmen ^^ så jävla bra!<3

Kan knappt vänta tills nästa episode och nästa film !! ^^ <333333

2009-05-04 @ 22:13:13
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/
Postat av: evelina

samma här, jag förstår inte heller varför han bara flög iväg?

tyvärr så kan jag inte se på dom senaste avsnitten jag vet inte varför, vart tittar du dom på? eller hur man nu ska fråga haha x)

men tror du att det kommer att komma en nästa film eller? det hoppas jag verkligen :D <333

2009-05-17 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0