Äntligen!

Hejsan på er :)

Äntligen är det Påsklov! Fy fan va skönt! Imorgon ska jag åka till stan och kolla om jag kan köpa mina skor :D <3
Hoppas, Hoppas! Och jag kanske ska resa utomlands!! Och då kommer vi typ åka på Torsdag :D <3333
Jag känner att det här kommer va ett jävligt bra lov! Om vi reser nånstans nu så blir det typ Spanien eller Grekland. Lixom Spanien eller grekland nu på påsklovet, Grekland i sommar, Hultsfred(?), Thailand.. Alltså förstår ni vad jag snackar om eller !? XD Det är sjukt ! Jag är så glad!  Asså, vet ni vad? Sidny ska till Grekland i sommar. Och gissa vad, han ska till Kreta, och man skulle kunna gå från vårat hotel till hans. Samma strand. Och samma datum ! Kan ni fatta det?! Vi ska ut och dansa som FAN! XD <3 Och nu 11 April ( om vi inte reser någonstans)  Så ska jag ut och dansa på The Wave-Party harder then ever! Frågade Sanne om hon ville komma med, men hon kanske bara sa det då. Vad vet jag ;) Hoppas hon fortfarande vill ifall det blir av, Helena måste, hon kan inte svika mig på detta XD ( Ta det lungt Helena vi kommer kunna fixa på ett eller annat sätt. Och nu har vi ju precis fått en ny chans, en stor :P Allt vi kan är vell att hoppas!) Och jag är trött som fan. Och jag är hos pappa O_O Jag vet det va fan länge sen ( om man inte räknar med igår XP)
Så jag ska sova  som en stock, i en härlig vatten säng ^^ <3

Godnatt på er <33 (Tänkte bara lägga in 2 bilder från Thailand)


-Linnéa Lindblad <3

-Jocke Stub-Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0