SHOPPAT!

Hejsan på er, ett tag sen måste jag säga ;)

Men nu är jag tbx, mohaha! Va med Amanda i sickla igår och shoppade skor. Från sko punkten, ta 3 betala för 2 :D <33
Ett par vita ballerina, vita converse, och ett par svara gladiator skor. Ska till stan på fredag med Nea. Hon ska köpa skor och kläder. Jag ska kanske köpa skor om mina underbara blivande skor har kommit ut igen i affären. Och köpa lite kläder som typ, byxor, shorts, kjol, klänning det ska jag försöka få pengar till iaf ^^ hålla tummarna får jag vell göra ;) <3
Jag är så hungrig nu -.- ! Ska äta lins- och ris gryta. Gott !

-Amanda Lindberg <3

Kommentarer
Postat av: sidny

finns det convers på skopunkten hahahahahah XD <333

2009-04-12 @ 20:16:09
URL: http://corin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0