Bio

Kom nyss hem från bion, kollade på twilight.. Såklart :P
Lika bra som vanligt ;) Så jävla snygg <333  Men nu ska jag duscha -.-'
Tänkte lägga upp en bild på rob som vanligt men tänkte lägga till lite bilder från Thailand. Dom har som sagt kommit hem igen.. Dummma -.-'' Fick inte följa med så är lite besviken på dom... ´Men jag fick en Kimono av min bror :) <33
 

-Robert Pattinson, som spelar Edward Cullen i Twilight <333
Alltis snygg, alltid underbar <33


-Adam (bror) och Jocke (Min kompis kusin) på väg till Sky bar skulle jag tro :P
På Jockes tröja står det : 'If lost and/or drunk, Please return to:
(Och så står det massa saker man ska fylla i ex, Namn, adress mm.)



-Stefan,Max,Jocke mfl. På Shark Point tror jag.
Shark Point-Man simmar och träffar på lite hajar :P

Kommentarer
Postat av: natt

va orättvist att inte du fick följa me! :O

Ja skulle blivit fett ledsen ja :(

kraaam<33

2009-02-08 @ 10:25:29
URL: http://meandmrlove.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Svar: Jaa, jag blev fett ledsen :( Det va därför jag blev utttkastad ;( Vad har hänt med din blogg?! :( KAn inte komma in på den det blir bara sån där error som om den inte finns :( Det blir alltid error när man söker på en blogg som inte finns och det blev så när jag sökte på din :( Har du inte kvar den?

Kraaam<33

2009-02-08 @ 22:18:56
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/
Postat av: natt

Blev lite strul me den så ja tog bort de :P

Men ja kommer fortfarande att läsa din blogg (o alla andra bloggar ja läste o var trogen o kommentera XD)

Kram<3

2009-02-08 @ 22:46:19
Postat av: Isabelle

svar:Det va verkligen synd :(

Det är bra det :) <333333

Kraaaam<3333

2009-02-10 @ 15:21:10
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0