Children having children...


Ingen har väl missat det här?Det är så jävla vidrigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Han var 12 bast när han gjorde sin 14-åriga tjej på smällen. TOLV!!! 12-åringar har väl fan inte sex? Jag läste detta i Kenzas blogg och jag kunde inte ha sagt det bättre ! Vart är världen på väg? Åt fel jävla hålll!! Han är 13 år nu eftersom att det tar 9 månader för barnet att komma. Han är bara 13år och pappa. Lixom vadå ska han ta hand om ett barn? Han är ju barn själv. Kan han ens ta hand om sig själv ? Vad kommer han få för liv? Han vet ingenting om världen ! När barnet är 5år då är han 18 år och när barnet är 15år är han 28år. Lite ung för att vara en förälder.. The world goes nuts.. o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0