little update ;)

The Messengers va bra tycker jag :) Inte så läskig igentligen men det va mest läskigt för att det va många överaskningar och det är inte det bästa jag vet ( o_O' )  Och jag va på Twilight idag med Helena, Awsome :D <333
Och im ADDICTED to Chuck :D Underbar! han är så söt och rolig ^^ Och en jävla bra serie är det :)<33 
Chuck och Sarah passar skit bra ihop och Emily och Awsome också, Caisy play coool , haha.
Men nu tänkta jag kolla vidare på Chuck :) <333 Och Twilight idag, Underbar! Jag blir bara mer och mer kär i Edward Cullen och Robert Pattinson 8) <33  Varje gång jag ser filmen,en bild, tänker på dom ! Bara ÅHHHH <33333
 Kraaaam<33

- Chuck <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0