She's the man !


Kollade nyss på She's The Man :) den är faktiskt riktigt bra ;)
Hoppas jag kan se Chuck snart ! Jag dör annars :o !
Ska rida idag ^^ Sunlight kanske? Får vell se... Så fårt jaf tänker på den hästen tänker jag på Twilight bara för att den heter Sunlight X) haha <3 Och Midnightsun :P hehe  försig så är det, de enda jag tänker på om dagarna :P hehe. Jag måste erkänna att jag blev fett påverkad av Twilight filmen efter första gången jag såg det...Gick inte till skolan på flera dagar.. erhm.. kollade på trailern hela dagarna.. lixom jag hamnade typ i ... koma.. eller vad ska man säga om det lixom ?
Kraaaam<33

Kommentarer
Postat av: natt

den filmen e rolig XD haha!

2009-02-26 @ 14:26:30
Postat av: Isabelle

Svar: haha X) aah <333

2009-02-27 @ 01:43:28
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/
Postat av: jooooooooooanaaaaaaa

åh älskar she's the man! :D<3

2009-02-27 @ 23:47:41
URL: http://gabor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0