Film

Kollade klart på School of rock för ganska länge sen. Sen åt jag tacos :) Skit gott <3 Min bror är här, för att inte smitta pappa, han har influensa. -_-'' Och nu ska han smitta oss ist, tack..tack..! Han vill inte smitta pappa för att dom ska till Thailand snart. Fan ta dom ! Dom är så jävla dumma ! Jag får inte följa med, F**k O*F !!!
Men nu ska jag läsa lite ur boken, för jag har inget att göra. Sen ska jag vell sova och vakna. Skola imorgon som vanligt.
Så det blir kanske inge mer bloggande ikväll. kanske! Vi får se <33
Kraaaam<33<3<3 Peace / fis

-Va tvungen ! XD haha, åt ju tacos idag XD

- Och såklart en bild på världens sötaste människa, Robert Pattinson <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0