Fredag-Äntligen !

Varit i skolan idag, äntligen helg XD och ledig igen. Efter skolan kom amanda hitt, vi kollade på Twilight filmen XD
Första gången för henne?!?! =O Och min 8:e hehe XD <3 Men älskar man den så gör man lixom ! haha !
Sen va hon tvungen att gå hem och äta så nu sitter jag här med hyr film och 2 energi drycker och en grandiosa pizza, sorgligt må jag säga. men men...det få va sorgligt ibland faktiskt ! Jag vill se, The Summer House !!! Och jag VILL köpa TWILIGHT filmen !! OKEY?Jag vill !! Hörs senare, Godbye <3

Love,Love,Love Him <3333

Kommentarer
Postat av: natt

SV: ja oj kan inte ens börja berätta allt pinsamt som hänt mig i skolan XD hahaha!

omg utomland! Fyyyy va härlig. nej jag har absolut inget emot yngre vänner, blandat ska de vara! :D

åh vi kanske kan träffas i sthlm, jag o min kille funderar på att åka dit ner till våren nångång. Min kompis Em kommer oxå därifrån (sthlm alltså) :D

vore kul o träffas nångång i framtiden verkligen, kanske ta en fika elr nått, prata om Rob, haha ;D

Just sitter vi o dricker lite gotta (alkohol;D). Vi knäpper en massa bilder på oss själva (typiskt em&natt göra) hehe.

Din stackare som sitter där ensam, du skulle varait här ist ;D hehehe.

Kraaam <3

2009-01-09 @ 19:33:42
URL: http://meandmrlove.blogg.se/
Postat av: Julia

så snygg bild!=D

2009-01-10 @ 12:13:07
URL: http://jullantellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0