Måndag

Kom nästan presiss hem från skolan, helt vanlig dag. Som alla Måndagar. Förutom på Livskunskapen, då pratade vi om tjejer, vad som är härlig med att va tjej och vad som va svårt. 
Lollo sa en skit rolig sak på första frågan va som va härligt XD HAHA ! Hon bah: Man behöver inte va så aktiv när man har sex ( om killen är överst antar jag XD ) HAHA ! Alla as garvade! Och jaf svälter ihjäll. jag är så hungrig ! Men finns typ ingen mat, ska gå och kolla om det finns nått att hitta. Ska äta taco idag det vet jag. Fan va gott ! men nu ska jag se forts. av School of rock för han inte se klart den igår.
Peace / fis
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam <3333

-Världens underbaraste,snyggaste allt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0