TV

Kollar på Legenden om Zorro nu, helt OK. Älskar hans häst :D <3
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, mitt huvud är helt tomt nu, det jag kan säga är vell att, jag ska rida på Torsdag och att skolan börjar då. Och jag önskar att jag får så mycket poäng att jag kan bli skådespelare och så träffar jag Rob och Så spelar vi in film tsm, och så frågar han om jag vill gifta mig med han och så säger jag JA ! :D Så lever vi lyckliga i alla våra dagar och så ska Natt, få träffa han :D Och så kommer jag tjäna skit mycket pengar, flera miljoner.
Och då kommer jag bjuda alla mina vänner på resa i europa, och vart dom nu vill åka :D
Då kan jag säga, Thailand,  here i come :D <33 ÄR det inte nån annan som vill åka till Thailand lixom ? :)


-Världens finnaste Robert Pattinson<3

Ser det inte härligt utt ? :)
Nu ska jag se lite på TV :) <3

Kommentarer
Postat av: natt

naaw <33 :D

2009-01-06 @ 23:36:39
URL: http://meandmrlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0