070609

Hejsan,
 
Duschade nyss, va med Amanda förut och lite med Joana <3
Jag och Amanda tog moppen och åkte till Globen, Jag köpte en skolavslutnings klänning och så fick amanda en liten present :D <3 en likadan fast den va orange :D <3 Hon blev jätte glad ^^ <3  Och jag köpte Naruto volym 4 ! <3 Ska tjäka chips XD gott <3
Asso kan ni fatta att jag är kär eller XD HAn är så jävla snygg !!!!
  ( Tryck på bilden för större format XD )
Det blir första gången jag åker till skolan på moppe imorgon XD HAAH, fett synd.. 2 dagar kvar till sommarlovet lixom ;P
Men jag ska ju ändå ha den under sommaren ^^ Åhh jag längtar tills vi drar till grekland, Jag och Helena :D <3333333
Asso kan ni fatta att Sidny skulle ditt också !!? Inte samma hotel men det är bara några 100 m bort :D Samma strand iaf. FAN, va kul vi 3 kommer ha ^^ <3333 Men sidny åker innan oss och en dag efter oss åker han hem :P Lyllo <3
Och i övermorgon så slutar jag Årstaskolan!! OCh jag kommer aldrig få gå till skolan igen och se världens sötaste människa :'( (han på bilden) Det är lite synd tycker jag :( Men han bor ju ändå i trakten där jag bor :D <33 Så kanske ser han någon dag, (kan ju alltid hoppas iag XD <3333)
Men  nu ska jag äta chips som sagt :) <333 Och jag har inte så mycket mer att säga ;) <3

Så vi hörs en annan dag ^^ <33 ( Det kommer komma bal bilder, snart... hoppas jag XD !! <33 )

(Dom här bilderna betyder typ vad jag känner just nu , eller bara passar bra till det jag skrivit. ex. Första bilden passar med det jag skrev om killen på bilden ^^ Och den andra bilden passar vell bra med att jag ska äta chips ;) <333 Så nu vet ni . puss och godnatt på er :P ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0