8 Juni 2009

HEjsan på er ! :D <3

IDag va jag lite med Joana efter skolan, si sådär 1 timme. Sen skjutsade jag henne till pendeln. Senare va jag med Linnea, hennes bror, Max, tog studenten idag :) GRATTIS! Vi va inne på datorn litegranna och sen åkte vi till min mor och hämtade en kofta :) Asso kan ni fatta eller?!?! JAg har skolavslutning imorgon! ALDRIG MERA ÅRSTASKOLAN!
Men ändå, det är lite synd :( 10 år i samma skola lixom.. Och alla mina vänner.. går tillslut olika vägar! Jag har aldrig gått i en annan skola !! o_O Jag vågar inte XD  OCh jag och Linnea har alltid gått i samma klass sen 6års till 9:an och på dagis, ALLWAYS! :'( Jaja, förr eller senare blir det ju så :/ Synd endå :(
Men skönt som FAN! Godbye ÅRSTASKOLAN!

Jag ska bli känd! För dom som undrar ^^ <3
typ ,MEGA MEGA !!! :O <3 Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket och kanske gå och lägga mig :) Så puss och en väldigt Godnatt !^^ (DET KOMMER JAG HA!! :D <3 )
ÅRSTASKOLAN!


TACK FÖR ATT MAN SLIPPER DIG, *****!!!


FÖR SÅ HÄR KÄNNER MAN IBLAND !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0