230309

Hejsan på er! :)

Vill bara säga att igår när jag pratade med min pappa så beställde vi lite saker :D Jag kommer inte ihog allt så jag kanske missar nått så ni vet ;)

Twilight filmen bokade vi :D <3
Prom Night (Kellan Lutz/Emmett Cullen är med i den filmen)
Förnuft och Känsla av Jane Austen
Stolthet och Fördom av jane Austen (Vet inte till 100 om jag köpte den. Men hoppas det^^)
Romeo och Juliet av William Shakespear
Svindlande Höjder av Emily Brontë
Mirrors

Det va något mer.. Men jag kan inte komma på va det va...

- I don't think that i would want to run away from you ;) <3 Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja hoppas verkligen den blir det!:D Så har man alla fyra böcker och filmer:D



Åh, ska verkligen också köpa den!

Stolt och fördom är bra, den har jag.

Romeo och Juliet, vem gillar inte den:)



Men att du inte ber din vän presentera dig för honom så ni också blir kompisar;)

Haru skickat brev till honom(RP) än?



Ja precis, eftersom det var han som berattade där ett tag. Han blev ju så snäll och underbar på sitt sätt!

Men Edward, den killen!<3



Ja det hade varit nåt, om alla böcker kom ut och det var ur Edwards perspektiv:D



Nåväl, det är bättre än att han inte är med alls i alla fall!<3



PUSS<3





2009-03-23 @ 21:22:05
URL: http://raiseyourvoiice.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja hoppas verkligen den blir det!:D Så har man alla fyra böcker och filmer:D



Åh, ska verkligen också köpa den!

Stolt och fördom är bra, den har jag.

Romeo och Juliet, vem gillar inte den:)



Men att du inte ber din vän presentera dig för honom så ni också blir kompisar;)

Haru skickat brev till honom(RP) än?



Ja precis, eftersom det var han som berattade där ett tag. Han blev ju så snäll och underbar på sitt sätt!

Men Edward, den killen!<3



Ja det hade varit nåt, om alla böcker kom ut och det var ur Edwards perspektiv:D



Nåväl, det är bättre än att han inte är med alls i alla fall!<3



PUSS<3





2009-03-23 @ 21:22:23
URL: http://raiseyourvoiice.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh va roligt! Svindlandehöjder och stolthet och försom är helt fantastiska. Du har en hel jäkla massa bra läsning framför dig ;)

2009-03-27 @ 16:46:24
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0