Australia

Hejsan på er!

Igår åt jag på Valla krog med min far, min bror och så va det stub-hansen. Sofia,Jocke,Stefan och Åsa.
Åt en grekisk sallad, den va inte lite stor alltså. Jag och Fia snackade om hur tråkigt vi hade det. Och ´då  sa jag att jag skulle åka till Hultsfred. Och då sa pappa att jag kunde åka med Fia. Bra idé :D <3
Sen gick jag och Fia upp till dom, och hon ritade lite i nått speciellt program. blev skit snyggt, jag kan lägga upp en bild hon har gjort eller några stycken :)  sen kom Nea också :) Och då va jag med henne. Och vi lyssnade på musik och skrattade jätte mkt. Sen skulle hon in till sig och jag skulle gå hem. Fick mina böcker igår också :D <3<3
Romeo och Juliet av William Shakespear
Stolthet och Fördom av Jane Austen
Förnuft och Känsla av Jane Austen
Svindlande Höjder av Emily Brontë

Sov hos Helena :) Och nu kollade jag färdigt på Australia som jag började se igår. Grättt som vanligt..
Och nu ska jag äta godis och se på 90210 tror jag :)

-Nullah: I sing you to me..<3

Kommentarer
Postat av: natt

så vacker film!!! :D

2009-04-02 @ 13:39:33
Postat av: Isabelle

Svar NAtt: Åhh, jag vet :'') <3 Så söt den där lilla <3

2009-04-03 @ 23:16:02
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0