Böcker,filmer and..

Twilight filmen av Catherine Hardwicke

Twilight Saga: The Official guide av Stephenie Meyer
Svindlande höjder av Emily Brontë
Förnuft och känsla av Jane Austen
Stolthet och fördom av Jane Austen
Romeo och Julia av William Shakespear (Don't even ask XD )
Här är iaf lite av vad jag vill ha ;) Tänkte vissa tre "saker" till..

Kellan Lutz,Robert Pattinson and Tyler Loutner. What a dream, right? ^^
Skulle det inte va underbart och få dessa <333 Dom är som (ex) Dom finnaste och godaste jordgubbarna under sommare, doppade i choklad.<3 Mums ;)<33
Kraaaam <3 (Movie Time ;) )
(Kollade på Peter Pan förut, det va ju ett tag sen XD Grät som vanligt, han är så sööt <33 Hahaha<33)


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha det kommer jag nog också göra snart:)

Men om dom fortstter som dom gör nu borde den komma ut om två år. Det hade varit riktigt kul! Jag har ju inget tålamod så jag kan knappt vänta på New Moon ens.



Jaa eller hur! Men jag älskar Edward, han är SÅ snygg, smart, rolig, omtänksam..allt!

Ja det gjorde hon ju så det var ju bra ändå, men jag hatade henne verkligen när hon var född än haha.



Åhh jaaa, han är för fin!

men det sorgliga är att han stack. Fatta att han inte kommer vara med i New Moon alls:'(. Nu är det Jacob, jag gillar honom ibland haha men Edward måste ju vara med!:(

Ja humörsvängningar är garanetat med dessa böcker haha! Ena stunden är jag skit glad men i nästa skit ledsen. Ibland skrattar man och ibland gråter man. Och Jag i alla fall hatar typ en person sen älskar personen när man sen fortsätter läsa.

Jaa så irreterande, jag med!



PUSS<33

2009-03-21 @ 07:30:07
URL: http://raiseyourvoiice.blogg.se/
Postat av: Denise

Edward kommer vara med några enstaka gånger bara:(

2009-03-21 @ 07:32:15
URL: http://raiseyourvoiice.blogg.se/
Postat av: Denise

Men gud vad tråkigt! Jag har också hört att den kanske inte kommer ut som film ens. Det tycker jag är jätte tråkigt, jag menar om dom tre ändå ska bli filmer måste ju den sista också bli de!:(

Samma här, vill verkligen ha dvd! Det ska vara typ en timmes extra material:D



Eller hur. Det är svårt att tro att sån kärlek existerar. Hoppas jag får vara med om det!:)



ALLT verkligen!<3



Ja med! Stört lipa gjorde jag.

Ja ena stunden gråter man och i andra skrattar man för att någon säger nåt kul haha.

Jag hatade Jacob först ska du veta men sen i sista boken efter typ halva boken älskade jag honom typ, han var så snäll! SÅ gulligt när Jacob och Edward blir vänner och Edward säger farväl min bror. Började gråta haha.Älskar Edward!



Ja han har sina stunder minsann. Jag gillar honom när han inte håller på med Bella haha bara. Man tyckte ju lite synd om honom men det var så irreterande att han älskade henne:P

Det jag älskar med dessa böcker är att allt typ löser sig tillslut, dom är så bra! Så tråkigt att det inte finns fler haha.



PUSS<3

2009-03-22 @ 10:05:06
URL: http://raiseyourvoiice.blogg.se/
Postat av: Denise

Riktigt synd!:(<3

2009-03-22 @ 10:07:48
URL: http://raiseyourvoiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0