Ett mirakel, snälla?!

Asso tänk om det bara skulle hända ett mirakel.. ex. Brad Pitt spelade i en teater grupp och då råkar en känd person (vet inte vad för typ av känd,men typ inom teater branchen)Och den personen ett samtal..(ETT JÄVLA SAMTAL BORT SÅ FICK HAN ALLT JAG VILL HA!!)Och nu är han känd och  har värsta cash flow. Tänk om jag hade varit på den scenen istället och så hade jag fått allt det där! Jag skulle kunna köpa ett par skor varenda dag alltså!! eller två eller tre..! Och jag skulle ha större chans på Rob,mer en vad jag har nu.Thats for sure! :'( Jag är för sorglig ibland :/ Men vad kan jag göra åt det? jag kan va lite så när jag är avundsjuk på folk som ex Brad Pitt, Kristen stewert, Angelina Jolie alla skådespelare om jag säger så eller kanske alla kända.. Känd det är vad jag vill bli, nee det är det inte.. Jag vill bli ihog kommen , som Bob Marley, wow! vilken Legend lixom ! jag vill lixom inte va nån random typ som lever på jorden, jag vill skriva autografer ta bilder med mina fans, och spela in filmer och photoshots..allt det där skulle kunna hända ..allt inom räckhåll.. men endå så långt bort :( För långt..

-To far away! The lonely roade..to everything..to life! My life!

Kommentarer
Postat av: Denise

Nej vi ska vara cool lugna..sure haha.

Jag kommer faktiskt också bli väldigt ledsen , jag menar hur ofta händer det att någon man älskar kommer hit til sverige:(

Jag förstår dig! tror mig, var lika kär om inte mer i Chad Michael Murray när jag var i din ålder. Harregud! Jag är 18 år och har fortfaranmde inte växt ifrån kändis förälskelser. Robert Pattinson , kommer typ gråta av lycka i fall jag får träffa honom!!

Dom måste komma! Vi åker dit tillsammans:D haha

2009-03-06 @ 00:04:09
URL: http://raiseyourvoiice.blogg.se/
Postat av: Denise

Haha söt! Dom måste komma, dom måste!:D

Åh fredag idag! Härligt härligt:)

2009-03-06 @ 06:13:02
URL: http://raiseyourvoiice.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-09 @ 15:12:41
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0