Resultat!

Jag har en bra nyhet och en dålig nyhet.. Jag börjar med den dåliga nyheten...
Jag åkte in till stan för att köpa skorna.. jag letade som ett djur ! Jag går in på Nilson och frågar vart scorett finns.. Och vet ni vad hon sägar? Den är mitt emot våran affär.. Jag bah: Oj jag såg inte ( O_O' ) Tack... Går in letar som en galning.. Frågar i kassan vart dom har skorna nånstans.. Hon: Erhmm, dom tog slut på 2 dagar... Jag: ( O_O'''''' )  Jaha okej..
Bra nyheten: Men vi får in fler i April..  Jag: ( =''''''D ) jaha åhh va bra ! (Överdrivet ÖVERLYCKLIG!) Då kommer jag tillbaks då ( :')<3<3<3 )  Hon: Ja gör det ( Värsta flinet :D )
Jag kom dittt ganska upprymnd, Ledsen en stund av den dåliga nyheten, går där ifrån med en gnutta hopp :'D<3
-The shoes will be mine! MOHAHAHA!

-Scorett 650kr, what a beuty! :')<3

-Totally kissable ;)<33
(Kategorin är fett bra ;) haha, jag mennar både skorna och Rob :P haha<33)


Kommentarer
Postat av: Denise

Hoppas du får skorna!:)

Puss

2009-03-08 @ 22:06:49
URL: http://raiseyourvoiice.blogg.se/
Postat av: sidny

dom var jätte fina <33

2009-03-15 @ 22:02:56
URL: http://corin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0