27 Maj 2009

Hejsan Svejsan!

Jobbade lite med SO nyss, kommer ni ihog att jag skrev ett inlägg att jag fick G i matte? Det va en villkor att jag fick G på matte provet (som vi hade idag) Jag fick G på det, så nu har jag G !!!!! :D:D:D:D:D:D <3333 Kom hem för nån timme sen. Va ute med Amanda och körde på min moppe ^^ Härligt härligt, får snart börja köra på den till skolan ^^ Måste bara få nummerplåt och försäkra den :D <33333 Very sune ! :D:D <333

Shoppade lite idag ^^ Blev dock inte skorna :( Men jag ger inte upp!! >:D  MOHAHAH!


-Värsta smart jag va idag ^^ Fick nästan VG :''3  <33 3p ifrån, synd :'(
-Albert Einstain :P
Men nu måste jag forts. att va smart och träna till So omprovet imorgon!

Önska mig lycka till och Godnatt på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0