Så va det dags..

Hej på er!

Japp nu är det dags att ta tag i saker och ting! Jag ska bli välltränad tills balen och skolavslutningen! Iaf tills sommaren! Jag ska gå ner ett par kilo så jag blir vackert smal och vältränad ^^ <3 Jag ska inte avslöja metoden enu.. Ifall det inte går enligt planner ;) typ ifall jag  går upp eller nått ;) Men om det blir ett lyckat "uppdrag" så ska jag dela med mig det lovar jag! ^^ <3

Just nu håller jag på att kolla på Naruto ;) hehe har börjat om :P Men jag har faktiskt varit duktig och jobbat lite Biologi, typ, som en galning! på lördag ska jag ta moppe körkort!!!!!! :O SNÄLLA! hoppas jag klarar det! Jag ska träna som crazy f.o.m. imorgon!  Jag tror jag har hittat en underbar bal klänning !! :D <3 den är svart och jag tror den skulle passa perfekt till mina gladiator klackar ! ^^ <3 Och jag måste hitta ett par fina skor och klänning till i maj när min kusin har bal ^^ Då är jag bjuden nämligen  hihi ^^ Fast bara titta på ;) hehe passar mig bra, det är tydligen en stor, STOR grej där hon bor. och Jag säger inte att jag har något imott att köpa ett par skor och en klänning !!! :D <333333333333333333333333


-Hyuuga Neji & Hyuuga Hinata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0